• Om selskapet
  • Kontakt
  • Karriere
  • Intility Portal
  • Trust Center
  • Glemt passord?
  • English
  • Intility-plattformen oppdaters med Self Service Password Reset

    Publisert: 01.03.2015

    Fra og med onsdag 29. mars får alle selskaper på Intility-plattformen tilgang til en Self Service Password Reset-portal som en integrert del av sitt IT-miljø. Den nye funksjonaliteten bygger på løsninger fra SMS Passcode og gjøres tilgjengelig som en del av den kontinuerlige utviklingen av Intility.

    Intility er ansvarlig for administrasjon av 15.000 brukere i 500 selskaper og implementerer Intility Self Service Password Reset for å oppnå en effektiv prosess for tilbakestilling og fornyelse av passord. Tjenesten benytter multifaktorautentisering og følger bedriftens krav til kompleksitet av passord. Autentiseringen består av brukernavn, mobilnummer registrert hos Intility og kode levert til brukerens mobiltelefon.

    Intility Self Service Password Reset er integrert mot Intility Active Directory (AD). Når en bruker endrer passord sjekkes automatisk krav til passordets kompleksitet, og passord som ikke tilfredsstiller kravene avslås. Kombinert med multifaktorautentisering oppfyller tjenesten bedrifters gjeldende regler for sikkerhet og compliance.