• Om selskapet
  • Kontakt
  • Karriere
  • MinIntility
  • Glemt passord?
  • English
  • Kom i kontakt med Support

    Veiledningen beskriver de forskjellige måtene du får kontakt med Intility Support og hvordan vi kan hjelpe deg med fjernstyring av maskinen din.

    Den raskeste måten å komme i kontakt med Support er ved Telefon og Chat, vi anbefaler å bruke en av disse for hastesaker.
    Fordelen ved å bruke E-post er at saken vil følges opp av en tekniker som har inngående kompetanse på temaet problemstillingen omhandler.

    Telefon

    Norge (+47): 24 10 34 00
    Sverige (+46): 850 928 100
    Danmark (+45): 787 51 110
    Finland (+35): 894 2452 253
    Italia (+39): 069 4800 678
    Spania (+34): 911 235 414
    Storbrittania (+44): 203 8681 776
    Tyskland (+49): 308 8789 808
    Nederland (+31): 858 886 262
    Frankrike (+33): 970 734 376
    USA (+1): 406 2847 018
    Singapore (+65): 315 80 160

    Når du ringer til Support fra et av dine registrerte telefonnummer vil vi få opp opplysninger om deg og maskinen du sitter på. 

    OBS: Dersom du bruker en annen maskin enn den du bruker på jobb og trenger hjelp med å få tilgang til en tjeneste som Intility har ansvar for, går du til support.intility.no og får oppgitt en  "Session Key" av den du snakker med på Support. Denne skriver du inn i øverste felt, og trykker "Submit".
    Vi vil da få muligheten til å fjernstyre maskinen du bruker.


    E-post

    E-post: support@intility.no

    For å sjekke status i saken eller legge til nye meldinger, kan du gå til mintility.no og trykke deg inn på sakstittelen.


    Chat

    På skrivebordet på din PC finner du Intility Support-ikonet.
     
    Dobbeltklikk på snarveien, og du blir tatt videre til support-nettsiden support.intility.no



    For å starte en Chat med Support, fyll inn feltene under "Issue Submission".
    Velg kategori, fyll inn ditt navn, firma og en kort beskrivelse av problemet. Trykk "Submit". Forespørselen vil da tildeles første ledige tekniker.


    Deretter vil en dialogboks dukker opp på din PC, hvor du bes om å laste ned en fil for å starte support-sesjonen:

    Følg instruksjonene ovenfor 

    Kjør filen som blir lastet ned, og et eget chat-vindu vil dukke opp. 
    Når henvendelsen er tildelt, vil du kunne skrive med teknikeren:

    I de alle fleste tilfeller er det behov for å fjernstyre din maskin for å løse din henvendelse.
    Du vil du få en forespørsel hvor du bes om å godkjenne at teknikeren fjernstyrer din maskin:

     
    Trykk på "Allow"/"Tillat", for at vi skal får tilgang til maskin.
    Teknikeren vil også ha mulighet til å se dine filer og systeminfo, dette må du også godkjenne.
     

    For å avslutte sesjonen, kan du trykke på den store hvite/røde "X-en" nederst til høyre i chat-vinduet. Teknikeren har også mulighet til å avslutte sesjonen.